Portal de Vânzări, Self-Service și Aplicații Mobile
Permite clienților finali să achiziționeze, acceseze și să administreze portofoliul prin instrumente online intuitive și ușor de utilizat
Susține o abordare multicanal care permite accesul oricând, de oriunde și de pe orice dispozitiv, oferind o experiență unitară pe toate canalele. Permite interacțiuni prin multiple puncte de contact cu clientul, unde intențiile sunt identificate, informațiile relevante sunt extrase, iar conversațiile sunt personalizate și optimizate.
- Portalul și componentele mobile sunt complet integrate cu sistemele companiei
- Accent pe îmbunătățirea relației cu clienții printr-o viziune 360° asupra produselor financiare
- Digitalizare completă a procesului de onboarding al clienților (magazin online), deschidere de cont și generare de produse
- Înțelegerea comportamentului clienților pe toate canalele, optimizarea performanței echipelor și a rețelei de agenți
- Integrare completă cu sistemele back-office și platformele de social media, pentru o abordare Omnicanal completă
