Vision 365 unifică afacerea ta, agregând într-o imagine coerentă datele, oamenii și procesele.

Vision 365 unifică afacerea dumneavoastră, agregând într-o imagine coerentă datele, persoanele și procesele cu aplicații de business moderne și inteligente, care se adaptează nevoilor dumneavoastră în schimbare, susținute de instrumente specifice de inteligență artificială.

Digitalizarea afacerilor înseamnă că activitățile care obișnuiau să aibă loc offline au acum loc în spații de lucru virtuale, oferind companiilor modalități mai eficiente de a îndeplini sarcini și de a atinge obiectivele.

Administratorii de afaceri trebuie să fie la curent cu software-ul, aplicațiile și instrumentele pentru a planifica și comunica mai eficient.

Suita de aplicații Vision 365 oferă un set complet de funcții integrate, permițând oricărei companii să administreze resursele umane, să automatizeze forța de vânzări și să atragă noi clienți, să controleze costurile și să optimizeze procesele de achiziții, să colaboreze la proiecte și să livreze produse mai eficiente și de înaltă calitate.

SFA, Managementul Clienților și Contractelor
  •  Automatizarea forței de vânzări
  •  Managementul clienților și contractelor
  •  Programul de facturare și facturarea
  •  Bugetează și urmărește veniturile companiei tale
  •  Standardizează-ți portofoliul prin intermediul funcțiilor catalogului de produse
  •  Instrumente vizuale: tablou de bord, calendar de facturare
Aprovizionare și Managementul Furnizorilor
  •  Aprobare achiziție
  •  Managementul Furnizorilor
  •  Aprovizionare
  •  Managementul contractelor
  •  Comenzi, facturare și plăți
Managementul personalului
  •  Recrutare și managementul talentelor
  •  Administrarea angajaților
  •  Autoservire pentru angajați: concediu, foaie de pontaj
  •  Antrenament
  •  Evaluarea performanței
Operațiuni
  •  Management de proiect
  •  Managementul cazurilor
  •  Managementul activității
  •  Calendarul de activități
  •  Corelarea rezultatelor proiectului cu resursele, costurile și veniturile
Team Connect și Intranet
  •  Organigramă
  •  Gestionarea documentelor
  •  Managementul înregistrărilor
  •  Managementul stocurilor
  •  Tablou de bord utilizator
Performanță la nivel de întreprindere
  •  Tablou de bord operațional în timp real
  •  Buget și proces de bugetare
  •  Centru Costuri\Venituri
  •  Integrare
Attachment Size
Vision 365 Leaflet 10.13 MB

Video Media Banner

Case Studies