Platformă integrată pentru distribuția B2B
- Portal Self-Service pentru Clienți
- Automatizarea Vânzărilor
- Gestionarea Furnizorilor
- Automatizarea Depozitului
Flux de lucru complet (end-to-end): Vânzări – Comandă client – Comandă și livrare furnizor – Livrare către client.
Portal Self-Service pentru Clienți: Clienții B2B pot consulta stocurile disponibile, solicita oferte și plasa comenzi.
Gestionarea Furnizorilor: Optimizarea comenzilor către furnizori în corelație directă cu cererea clienților, urmărirea livrărilor de la furnizori.
Automatizarea depozitului: Produsele sunt urmărite prin coduri de bare din momentul recepției până la livrare. Recepția și livrarea sunt complet automatizate și digitalizate.
Aplicație dedicată pentru cititoare de coduri de bare: Aplicație specială disponibilă pe cititoare de coduri de bare, care permite potrivirea în timp real a produselor din comenzi sau oferte direct pe teren, în timpul recepției sau livrării.
Motor de stabilire a prețurilor pentru vânzări: Prețurile sunt aprobate pe baza unor grile tarifare predefinite, în funcție de client și tipul de produs.
Eficiența personalului Back Office: Acces la date în timp real, fluxuri de aprobare automatizate.
Rapoarte și tablouri de bord în timp real: Fundamentează-ți deciziile pe baza unei analize actualizate a datelor.
Integrare: Integrare nativă cu sisteme ERP, gata de utilizare.
